Advertorial

Masterclass Nederlandse wijnbouw door Stan Beurskens

Advertorial – Wijnmaker Stan Beurskens en WTOL Acadamy, vriend van ChefsFriends, houden een masterclass met als thema ‘Wijnbouw in Nederland, dure hobby of commercieel succes?’. De bijeenkomst is maandag 15 november, kost 125 euro en is bedoeld voor gevorderden met minimaal kennis op niveau 3.

Stan Beurskens is wijnbouwer en eigenaar van wijndomein St. Martinus in Vijlen. Hij studeerde oenologie aan de beroemde universiteit van Stellenbosch in Zuid-Afrika en de universiteit van Geisenheim in Duitsland.

Hobby of commercieel succes
Naast zijn theoretische kennis heeft hij inmiddels bijna twintig jaar praktijkervaring in verschillende wijngaarden over de hele wereld in zowel de klassieke als de nieuwe wereld.

Tijdens de masterclass op maandag 15 november gaat Stan dieper in op de vraag of wijnbouw in Nederland een dure hobby is of een commercieel succes. De masterclass is bedoeld voor gevorderden met minimaal kennis op niveau 3. Bij de masterclass zijn een lunch, een proeverij en een rondleiding door de wijngaarden en -kelders inbegrepen.

Vorig artikel

La vita è bella bij De Nieuwe Polderkeuken in Stolwijk

Volgend artikel

Rotterdam en het cruiseleven ervaren op het ss Rotterdam

De auteur

Rik Leonards

Rik Leonards

Redacteur, eindredacteur, webredacteur. Journalistieke duizendpoot met gevoel voor detail. Denkt commercieel mee, ziet kansen en gaat geen uitdaging uit de weg. Taalprofessional met passie voor video.