Nieuws

VVV Dinercheque en Lekker intensiveren samenwerking

Restaurantgids Lekker500 en VVV Dinercheque, de grootste restaurantcadeaukaart van Nederland, breiden hun samenwerking uit. Naast het adverteren in de Lekker500 zijn bijvoorbeeld bij restaurants de VVV Dinercheque als betaalmiddel toegevoegd en worden er door Lekker en VVV Dinercheque specifieke acties opgezet. Bijvoorbeeld een gratis VVV Dinercheque bij het aangaan van een abonnement, of een gratis Lekker500 middels een specifieke Facebook-actie.

Consument
‘Wij zijn blij dat we samen met Lekker de twee voor ons belangrijke doelgroepen, namelijk de consument die graag lekker wil eten en de restaurateur die kijkt naar mogelijkheden om meer klanten te binden en omzet te genereren, optimaal kunnen bereiken’, aldus Chantal Vergouw, productmanager VVV Dinercheque bij uitgever VVV Nederland.

Restaurants
‘Onze relatie verandert van advertentie partners naar content partners, waarbij we in staat zijn onze beider doelgroepen aan elkaar te verbinden’, aldus Annelies Pijper, hoofdredacteur van Lekker500 en Extra Lekker.

‘VVV Dinercheque en Lekker zijn ervan overtuigd dat hiermee de restaurantsector in Nederland nog beter ondersteund wordt.’

Lekker500 2016, de 38ste jaargang van de oudste en bekendste restaurantgids van Nederland, is een uitgave van Pijper Media in Groningen.  De VVV Dinercheque is een cadeaukaart uitgegeven door VVV Nederland.

Vorig artikel

Culinaire boeklancering Fijnproeven in Twente

Volgend artikel

24Kitchen brengt nieuwe programma’s van Jamie Oliver en Nigella Lawson

De auteur

Richard Kok

Richard Kok

Gek op internet en video. Speurt dag en nacht over het web naar leuke nieuwe internetdingetjes. Deelt graag en houdt van jip-en-janneketaal.