Partnercontent

Prijsvraag: raad het vlees en win een Tomahawk!

Partnercontent – Doe mee met de prijsvraag van Nice to Meat en ChefsFriends.nl, en maak kans op een superlekkere Tomahawk! Wat moet je doen? Je moet raden welke producten er op de tafel liggen. We helpen je een handje door de antwoorden alvast te geven.

In de jaren negentig van de vorige eeuw was Wagyu iets uit mooie verhalen. Verhalen over bijzonder vlees. Vlees dat hier niet te verkrijgen was. Door de innovatiedrift van familiebedrijf Nice to Meat (1894) leerde Europa de smaak van Wagyu kennen. De drive om te onderzoeken waar er kansen lagen, en het lef om te investeren in iets waarvan men toen nog niet durfde te dromen hoe groot het succes zou worden. 

Japans Wagyu is vandaag de dag niet meer weg te denken bij gerenommeerde slagerijen en op menukaarten van goede restaurants. Wat nog niet veel mensen weten is dat er ook vanuit Australië full blood Wagyu wordt geïmporteerd. Nice to Meat heeft het prachtige full blood Australian Wagyu van Stone Axe in haar assortiment. Stone Axe Wagyu heeft dezelfde prachtige dooradering en smaak als Japans Wagyu. De prijs is echter anders. Op dit moment is Stone Axe alleen nog verkrijgbaar voor de horeca. In de webshop voor consumenten hoopt Nice to Meat binnenkort ook te gaan leveren. 

Stone Axe proeven? Doe mee aan deze wedstrijd en maak kans op 1 van de 3 gratis Tomahawks. Test je vleeskennis en zet de delen in de goede volgorde.
Doe mee en vul de prijsvraag in -> https://forms.gle/scNpPdFKgnDXwx3e9

Vorig artikel

Kevin Schlaman volgt Marijn van de Worp op als chef-kok Restaurant Intens 

Volgend artikel

Camille Oostwegel: ‘Château St. Gerlach is blij met classificatie’

De auteur

Richard Kok

Richard Kok

Gek op internet en video. Speurt dag en nacht over het web naar leuke nieuwe internetdingetjes. Deelt graag en houdt van jip-en-janneketaal.