Boeken

Ondernemersverhaal vader en zoon Oostwegel in boek vastgelegd

Boeken – Benieuwd naar het ondernemersverhaal van vader en zoon Oostwegel? Het is opgetekend in het boek ‘Alles moet bevochten worden, van eenmanszaak naar familiebedrijf’. Camille senior stond liefst veertig jaar een het roer en droeg het stokje vorig jaar over aan zoon Camille junior. Wij mogen één exemplaar verloten.

Na een carrière bij Novotel – als eerste niet-Fransman – koos Camille senior in 1980 voor het ondernemerschap. Het leidde tot de oprichting van Oostwegel Collection, waarvan vier historisch rijke locaties deel uitmaken. Bovendien ontving de ondernemer de hoogste Franse onderscheiding.

Camille senior en Camille junior
Sinds 2021 is de dagelijkse leiding in handen van Camille junior, die aan de vooravond staat van een megaproject: de uitbreiding van het Kruisherenhotel in Maastricht, waarmee een investering van (minimaal) 20 miljoen euro gemoeid gaat.

In 2007 verscheen ‘Alles moet bevochten worden’, in het nieuwe boek zijn de jaren daarna aangevuld.

‘Alles moet bevochten worden, van eenmanszaak naar familiebedrijf’ is geschreven voor Maarten van Laarhoven, Rosalie Sprooten en John Hoenen, kost 34,95 euro en is online te bestellen.

Exemplaar winnen
Ben je geabonneerd op de nieuwsbrief van ChefsFriends, dan maak je kans op een gratis (gesigneerd) exemplaar. Hoe je kunt winnen, lees je in de editie die volgende week verschijnt. Nog geen abonnee? Schrijf je dan direct gratis in.

ChefsFriends wordt mede mogelijk gemaakt door ‘De vrienden van…’: WTOL-Academy.nlKesbeke Fijne TafelzurenBourgondisch LifestyleChaîne des RôtisseursNice to MeatLaurent Smedts ImportReitsma SeafoodNon+Ultra Coffee & More (gebruik de code CF20 en krijg 20 procent korting), Info Food Labels & OnlinePrint en R&R media en advies. Ook vriend worden? Stuur een e-mail naar rik@chefsfriends.nl.

Vorig artikel

Beste smaakcombinaties Pascal Jalhay in ‘Wereldse smaakmakers’

Volgend artikel

Katharina Schlaipfer volgt Robert Payer op bij Waldorf Astoria

De auteur

Rik Leonards

Rik Leonards

Redacteur, eindredacteur, webredacteur. Journalistieke duizendpoot met gevoel voor detail. Denkt commercieel mee, ziet kansen en gaat geen uitdaging uit de weg. Taalprofessional met passie voor video.