Partnercontent

Nice to Meat introduceert assortiment vleesalternatieven

Partnercontent – Nice to Meat start met Redefine Meat-producten en lanceert haar 0.1-assortiment met hoogwaardige en smaakvolle vleesalternatieven. ‘Die 0.1 staat voor onze ambitie om binnen een paar jaar minimaal 10 procent van onze omzet met vleesalternatieven te realiseren’, aldus eigenaar en slager Mikel Pouw.

Nice to Meat heeft het heel bewust over vleesalternatieven. Mikel daarover: ‘Net als Redefine Meat waarderen wij de smaak, de textuur en het aroma van vlees. Haar producten zijn dan ook een goed alternatief om eens geen vlees te eten.’

Plantaardig
Maar dat plantaardige alternatief moet volgens hem dan wel lekker zijn. ‘Want anders blijven mensen bij wat ze kennen. Die smaakvolle alternatieven zoeken wij overal ter wereld, net zoals we dat doen voor het beste vlees. De producten van Redefine sluiten aan bij onze eisen ten aanzien van kwaliteit en smaakbeleving.’

Sparc en Gourmet Garden
Nice to Meat, ‘vriend van… ChefsFriends’, startte eerder al een samenwerking met Sparc en Gourmet Garden voor het leveren van hoogwaardige vleesalternatieven. ‘Wij blijven in hart en nieren natuurlijk een vleesspecialist, maar in een wereld waarin straks bijna twee keer zoveel mensen leven, past niet ook nog eens een veestapel die twee keer zo groot is.’

De uitbreiding met het assortiment van Redefine Meat sluit naadloos aan bij de visie van Nice to Meat: ‘Minder, maar beter!’.

Vorig artikel

Corjan Hoogerheide: ‘Stiekem één scampi meer bakken’

Volgend artikel

Zes gangen met asperges bij Bolenius in Amsterdam

De auteur

Rik Leonards

Rik Leonards

Redacteur, eindredacteur, webredacteur. Journalistieke duizendpoot met gevoel voor detail. Denkt commercieel mee, ziet kansen en gaat geen uitdaging uit de weg. Taalprofessional met passie voor video.