Boeken

Maak kans op het ‘kookboek van jouw favoriete steden’

Boeken – Stedenlust is een kook- en kijkboek met recepten uit de mooiste steden in Europa en daarbuiten. Samengesteld op basis van input van locals van de time to momo-reisgidsen. Zij delen hun geheimen en dat levert 44 smakelijke gerechten op. ChefsFriends mag één exemplaar verloten onder onze nieuwsbriefabonnees.

Heb jij ook zo’n zin om weer op reis te gaan? Een nieuwe stad te ontdekken, de mensen, smaken en gerechten te leren kennen?

Corona
Het coronavirus heeft ervoor gezorgd dat we de afgelopen maanden minder zijn gaan reizen en ook de steden hebben we minder kunnen bezoeken. Maar we missen het reizen en deze bezoekjes natuurlijk wel.

Time to momo
Daarom zijn de locals van de time to momo-reisgidsen gevraagd naar hun favoriete lokale gerechten en zijn de 44 beste recepten verzameld in een heerlijk kookboek.

Europa
Via een succesvolle crowdfunding deze zomer werd het mogelijk de locals op pad te sturen en is kook- en kijkboek met recepten uit de mooiste steden in Europa en daarbuiten gerealiseerd. Vol prachtige foto’s en heerlijke recepten.

Stedenlust
ChefsFriends mag één exemplaar van Stedenlust verloten onder de abonnees van onze nieuwsbrief. Wil jij kans maken, maar ben je nog niet geabonneerd? Meld je dan kosteloos aan. In de nieuwsbrief van maandag 2 november lees je wat je moet doen om kans te maken.

Wil je het boek sowieso hebben, bestel deze dan direct. Stedenlust is hardcover, telt 240 pagina’s en kost 30 euro.

ChefsFriends wordt mede mogelijk gemaakt door ‘De vrienden van…’: WineTraining OnlineKesbeke Fijne TafelzurenBourgondisch LifestyleChaîne des RôtisseursNice to MeatLaurent Smedts Import en R&R media en advies. Ook vriend worden? Stuur een e-mail naar rik@chefsfriends.nl.

Vorig artikel

Het Roode Koper opent vakantievilla op de Veluwe

Volgend artikel

Nieuwe zaak in Zwolle voor Thérèse en Jonnie Boer

De auteur

Rik Leonards

Rik Leonards

Redacteur, eindredacteur, webredacteur. Journalistieke duizendpoot met gevoel voor detail. Denkt commercieel mee, ziet kansen en gaat geen uitdaging uit de weg. Taalprofessional met passie voor video.