Advertorial

#Katsuhero challenge: win prijzen met jouw Katsu Sando sandwich

Advertorial – Ben jij gek van de Japanse keuken. Heb jij jouw variant van de in Japan enorm bekende Katsu Sando sandwich. Doe dan mee aan de online challenge #katsuhero, waarbij onder andere onze ‘vriend van…’ Nice to Meat betrokken is. Voor het winnende recept staat een OFYR Classic Corten klaar.

Vriend van ChefsFriends Nice to Meat, Yama Food, OFYR Nederland en het Gastronomisch Gilde dagen chefs en hobbykoks uit deel te nemen aan de ‘thuis in de keuken’-challenge #katsuhero.

Instagram en Facebook
Tot 1 juni kun jij jouw creatieve variant van de in Japan populaire Katsu Sando sandwich posten op Facebook en/of Instagram. Dit mag een foto zijn, maar ook een video.

Belangrijk hierbij is dat je de hashtag #katsuhero gebruikt en de vier organiserende partners tagt.

Schilo van Coevorden
De ingezonden creaties worden beoordeeld voor vier juryleden: executive chef Schilo van Coevorden van Taiko Restaurant en het Conservatorium Hotel (hij beoordeelt ingrediëntkeuze en smaakcombinaties), executive chef Mark Vaessen van OKU Hotels (creativiteit in beeld en omschrijving), directeur Mikel Pouw van Nice to Meat (gebruik van vlees) en Yama Food-directeur Chih Sung Ma (saus en marinades).

Nice to Meat
Zij kiezen allemaal één favoriet en publiceren deze op de social media-kanalen van Nice to Meat.

De finalist die in de week van 1 tot en met 7 juni de meeste likes, shares & comments weet te verzamelen, is de winnaar van de titel #Katsuhero2020, wint een OFYR Classic Corten ter waarde van 1595 euro en een jaarlidmaatschap van het Gastronimisch Gilde.

Deelnemen
Wil je deelnemen of meer te weten te komen over de wedstrijd, kijk dan op de website Nice to Meat You van Nice to Meat. Daar kun je voor 45 euro ook een zogeheten starterskit aanschaffen met daarin de basisingrediënten voor de Katsu Sando challenge. Succes!

Vorig artikel

De favoriete restaurants in Noord-Holland van Martin van Bourgonje

Volgend artikel

Aspergejournaal (2): de smaak

De auteur

Rik Leonards

Rik Leonards

Redacteur, eindredacteur, webredacteur. Journalistieke duizendpoot met gevoel voor detail. Denkt commercieel mee, ziet kansen en gaat geen uitdaging uit de weg. Taalprofessional met passie voor video.