Nieuws

Grootste hotel van Den Haag veranderd naar The Hague Marriott

Deze week zijn de eerste gasten van het vernieuwde The Hague Marriott, het voormalig Worldhotel Bel Air, persoonlijk welkom geheten door de General Manager, Vincent Pahlplatz. Alle publieke ruimtes en een groot deel van de kamers zijn volledig gerenoveerd.

Na een periode van intensieve verbouwing is de rebranding van het voormalig Worldhotel Bel Air naar The Hague Marriott een feit. In september 2015 is begonnen met een grote investering om alle faciliteiten van het hotel te upgraden.

Het verbouwde hotel voldoet aan alle eisen van de huidige en toekomstige gast en de laatste Marriott standaarden. Op dit moment zijn alle publieke ruimtes en een groot deel van de kamer volledige gerenoveerd.

De renovatie van de laatste kamers worden eind maart 2016 afgerond. Vanaf dan beschikt het hotel over 306 kamers & suites, een Executive Lounge, fitness, 21 vergaderzalen, restaurant, private dining faciliteiten en de Great Room lobby & bar.

Great Room Lobby Lounge & Bar
Bij de entree van het hotel is duidelijk zichtbaar welke metamorfose het hotel heeft ondergaan. De lobby is veranderd in een eigentijdse ruimte met losse receptiebalies en een directe connectie met de Great Room Lobby Lounge & Bar.

Dit zorgt voor dynamiek en het geheel straalt internationale allure uit. ‘Niet alleen de look & feel van het product heeft een waanzinnige upgrade gekregen’, benadrukt de nieuwe General Manager Vincent Pahlplatz, ‘er is ook veel aandacht besteed aan de kwaliteit van service voor onze gasten’.

Zo heeft het volledige Wifi netwerk een upgrade gekregen, biedt het hotel extra faciliteiten zoals onze Executive Lounge op de bovenste etage van het hotel met zeezicht en een Retail shop op de begane grond voor de gast die nog snel iets nodig heeft.

Executive Lounge
Daarnaast heeft het hotel de afgelopen maanden veel tijd gespendeerd aan het trainen van de teams om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van de dienstverlening op niveau is. De unieke combinatie van state-of-the-art faciliteiten en een sterk internationaal hotelmerk zorgt ervoor dat de stad Den Haag weer een onderscheidend hotel rijker is.

‘Vanaf deze week kunnen onze gasten niet alleen genieten van de splinternieuwe kamers, maar ook van alle voordelen die Marriott hen biedt, zoals; deelname aan het loyaliteitsprogramma, ontspannen in onze Executive Lounge op de 9e etage met een waanzinnig uitzicht op de stad en de zee. Onze nieuwe Great Room lobby & bar op de begane grond maakt onze verbouwing compleet. Het exterieur van het hotel is identiek gebleven, maar verder is alles binnen anders geworden’, aldus Pahlplatz.

Vorig artikel

De exotische en verrassende smaakcombinaties van Soenil Bahadoer

Volgend artikel

Valentijn bij Amrâth Amsterdam: aardbeien en rozenblaadjes

De auteur

Richard Kok

Richard Kok

Gek op internet en video. Speurt dag en nacht over het web naar leuke nieuwe internetdingetjes. Deelt graag en houdt van jip-en-janneketaal.