Nieuws

François Geurds viert winnen marketingaward met actie

François Geurds heeft afgelopen week de Marketing Award Rotterdam gewonnen, omdat hij ‘de stad culinair op de kaart heeft gezet’. Om dit te vieren, introduceert de sterrenchef ‘Food Geste’. Dit is drie keer – bij FG Restaurant, FG Food Labs en FG Bistro – Fanatiek Genieten voor 300 euro per persoon.

Food Geste van François Geurds is ‘drie keer Fanatiek Genieten voor 300 euro per persoon’, aldus de chef-kok.

FG Restaurant
Een zevengangenmenu bij FG Restaurant, een zesgangenmenu bij FG Food Labs en een vijfgangenmenu bij FG Bistro.

Food Geste
De ‘Award Winning Cheques’ (de Food Geste) zijn vanaf woensdag 18 januari verkrijgbaar bij alle drie de restaurants van de Rotterdamse chef.

Rotterdam
De jury roemt François als eigenaar en chef-kok van drie restaurants in de Maasstad. ‘Met zijn inmiddels drie Michelinsterren voor twee van zijn zaken, zijn uitgesproken profilering als Rotterdamse chef-kok en zijn imago ver buiten onze stads- en landsgrenzen, geeft hij een nieuwe scene in Rotterdam en daarmee de stad zelf een nieuw gezicht.

Marketing Award
De Marketing Award Rotterdam wordt jaarlijks uitgereikt aan mensen die een belangrijke bijdrage leveren aan het imago van de stad.

Herman den Blijker
Vorig jaar won burgemeester Aboutaleb, ook Herman den Blijker van restaurant Las Palmas was ooit winnaar.

Vorig artikel

Winterse proeverij van acht gangen bij l’Atelier Gulpen

Volgend artikel

Zes nieuwe leden voor restaurantvereniging JRE Nederland

De auteur

Rik Leonards

Rik Leonards

Redacteur, eindredacteur, webredacteur. Journalistieke duizendpoot met gevoel voor detail. Denkt commercieel mee, ziet kansen en gaat geen uitdaging uit de weg. Taalprofessional met passie voor video.