Boeken

Dit boek leert je om ‘echt te koken’ (en jij kunt exemplaar winnen)

Boeken – In ‘Aangenaam’ leert chef-kok Jimmy de Leeuw je wat nodig is om ‘echt te koken’. Genieten, proeven en blijven leren zijn centrale thema’s in wat de auteur noemt een ‘basiskookboek in de ruimste zin van het woord’. Wie geabonneerd is op onze nieuwsbrief, maakt kans op een gratis exemplaar.

Chef-kok Jimmy de Leeuw begeleidt je bij het zelf leren koken. ‘Echt koken! Dat betekent genieten, proeven en blijven leren’, aldus de auteur, die zo’n anderhalf jaar geleden koos voor het ondernemerschap na een loopbaan bij onder andere een Belgisch tweesterrenrestaurant, een grote cateraar op Schiphol en een pop-up restaurant.

Brede en solide basis
‘Leerling blijf jij je hele leven, ook in de keuken. Daarom is dit boek nergens ingewikkeld. En als het ergens wellicht toch wat lastig is, dan volgt een duidelijke uitleg. Het boek geeft je een kijkje in de professionele keuken en tegelijkertijd een brede en solide basis om mee vooruit te kunnen.’

Meer zelfvertrouwen
Met meer zelfvertrouwen in de keuken en heerlijke componenten en gerechten als resultaat, zo laat Jimmy weten. ‘Aangenaam, niet?’

Het boek vol met informatie, recepten, illustraties en foto’s is voor 35 euro te bestellen. Als je bent geabonneerd op de nieuwsbrief van ChefsFriends, maak je volgende week kans op een gratis exemplaar. Ben je nog geen abonnee, meld je dan gratis aan.

ChefsFriends wordt mede mogelijk gemaakt door ‘De vrienden van…’: Kesbeke Fijne TafelzurenBourgondisch LifestyleChaîne des RôtisseursNice to MeatReitsma SeafoodNon+Ultra Coffee & More (gebruik de code CF20 en krijg 20 procent korting), Info Food Labels & OnlinePrint en R&R media en advies. Ook vriend worden? Stuur een e-mail naar rik@chefsfriends.nl.

Vorig artikel

Pulitzer Amsterdam introduceert long table dinners in binnentuin

Volgend artikel

HACCP-coderen vanuit de cloud heeft de toekomst

De auteur

Rik Leonards

Rik Leonards

Redacteur, eindredacteur, webredacteur. Journalistieke duizendpoot met gevoel voor detail. Denkt commercieel mee, ziet kansen en gaat geen uitdaging uit de weg. Taalprofessional met passie voor video.