Boeken

Win exemplaar van nieuwe Stadskookboek Rotterdam

Boeken – Er verschijnt een tweede editie van het Stadskookboek Rotterdam. Vanaf 22 september ligt een volledig geactualiseerde versie in de winkels. Foodjournalisten Wim de Jong en Frank van Dijl nemen je mee op ontdekkingstocht door hun lievelingsstad. ChefsFriends mag vijf exemplaren weggeven aan abonnees van onze nieuwsbrief.

Eind 2015 verscheen de eerste druk van Stadskookboek Rotterdam van Wim de Jong en Frank van Dijl.

Chefs en restaurants
Toen mo’media een tweede, geactualiseerde druk ter sprake bracht, konden beide foodjournalisten zonder enige moeite een lijstje met chefs en restaurants opnoemen die daarin aan de orde moesten komen.

Nieuwe editie
Zo gezegd, zo gedaan: vanaf donderdag 22 september ligt een nieuwe editie van het Stadskookboek Rotterdam in de winkels.

Koken op z’n Rotterdams
In de tweede editie nemen beide auteurs je opnieuw mee hun lievelingsstad in. Als lezer ontdek je de buurtjes en adressen die ertoe doen en leer je van echte Rotterdammers koken op zijn Rotterdams.

Nieuwsbrief
ChefsFriends mag van mo’media liefst vijf exemplaren weggeven aan abonnees van onze wekelijkse nieuwsbrief. Ontvang jij deze nog niet, schrijf je dan gratis in via deze link.

Een van de boeken gaan we laten signeren door zoveel mogelijk chefs die erin voorkomen. Daarvoor gaan we Rotterdam in.

Reisgids
De tweede editie kost 24,95 euro en wie deze aanschaft, ontvang de reisgids ‘time to momo Rotterdam’ ter waarde van 14,95 euro gratis.

Bestellen
In die gids deelt local Nina Swaep uit liefde voor haar de stad de highlight met reizigers. Een exemplaar bestellen, kan via deze link.

Stadskookboek Rotterdam tweede editie
Auteurs: Wim de Jong en Frank van Dijl
ISBN: 978-90-5767-781-6
Prijs: 24,95 euro
Klik hier voor de Facebook-pagina

Vorig artikel

Vlog: Op zoek naar antwoorden op ChefsRevolution 2016

Volgend artikel

ChefsRevolution 2016: Backstage met Jonnie en Thérèse

De auteur

Rik Leonards

Rik Leonards

Redacteur, eindredacteur, webredacteur. Journalistieke duizendpoot met gevoel voor detail. Denkt commercieel mee, ziet kansen en gaat geen uitdaging uit de weg. Taalprofessional met passie voor video.