Nieuws

Naam, restaurant, website en huisstijl De Loohoeve vernieuwd

Mooie ontwikkelingen bij De Loohoeve in Schoonloo. Jeroen en Marleen Brouwer-Bergwerf, nu ruim een half jaar volledig en zelfstandig eigenaar van het horecabedrijf, hebben het restaurant opgeknapt, een nieuwe huisstijl geïntroduceerd inclusief ander logo en de zaak een andere naam gegeven.

Herberg De Loohoeve gaat vanaf vandaag door het leven als De Loohoeve – Restaurant & Hotel in Schoonloo.

Jeroen Brouwer
Eigenaren Jeroen Brouwer en Marleen Brouwer-Bergwerf staan nu ruim een half jaar op eigen benen en zetten De Loohoeve naar eigen zeggen steeds meer naar hun hand.

Nieuwe indeling
‘De afgelopen maand hebben we het restaurant opnieuw ingedeeld en voorzien van een mooie nieuwe vloer en nieuwe gordijnen’, aldus de eigenaren.

Volgens het duo is het allemaal wat luchtiger geworden. ‘We zijn erg blij met het resultaat en de reacties van gasten zijn erg positief.’

Restaurant en hotel
Een tweede grote verandering is de aanpassing van de naam van het bedrijf. Herberg De Loohoeve heet vanaf vandaag De Loohoeve – Restaurant & Hotel.

Logo
‘Inclusief een nieuwe huisstijl met een krachtig en prachtig logo dat helemaal bij ons en onze visie past.’

Mobiele site
Aansluitend op de nieuwe huisstijl is ook de website aangepast. ‘Daarop kunnen we al het moois dat De Loohoeve heeft te bieden, op een goede manier presenteren. Ook op mobiele telefoons en tablets.’

Korting op reservering
Om de mooie start en de veranderingen te vieren, krijg je deze zomer een korting van 10 procent op een kamerreservering.

Reserveren
Reserveren kan via de website van De Loohoeve en onder vermelding van de code ‘zomer2016’.

De actie geldt tot en met 30 september en is niet geldig in combinatie met arrangementen.

Vorig artikel

Gerecht met ruim twintig Nederlandse producten bij Merlet

Volgend artikel

Olympisch genieten bij ’t Amsterdammertje in Loenen aan de Vecht

De auteur

Rik Leonards

Rik Leonards

Redacteur, eindredacteur, webredacteur. Journalistieke duizendpoot met gevoel voor detail. Denkt commercieel mee, ziet kansen en gaat geen uitdaging uit de weg. Taalprofessional met passie voor video.