Productnieuws

‘De kracht van goede koffie wordt onderschat’

Productnieuws – De onderzoeken liegen er niet om: goede koffie (op het werk) bevordert de sfeer (op kantoor) en maakt mensen productiever en creatiever. Desondanks worden de kansen en mogelijkheden onvoldoende benut, aldus fullservice koffie- en theeconsultant Another Cookie in Rijen. ‘Koffie is in eerste instantie vooral beleving.’

Start-up Another Cookie begeleidt het bedrijfsleven en de horeca in het ontdekken én benutten van de kracht van koffie.

Servies en verpakking
Oprichter en eigenaar Jochem Snels: ‘De beleving gaat verder dan de smaak. Het komt ook naar voren in het servies, de verpakking, de herkomst van de bonen en, ja, zelfs de omgeving waarin het kopje wordt genuttigd.’

Saai bakje
Te vaak moeten medewerkers en gasten het volgens de ondernemer nog doen met ‘een saai bakje filterkoffie’.

‘Hoe kun je aankomen met een kaal kopje filterkoffie in het eeuwige hotelporselein in een grijze, sfeerloze ruimte, terwijl je wel pretendeert verrassend en innovatie te zijn.’

‘Daarmee laten organisaties een grote kans liggen medewerkers extra te motiveren en gasten in de watten te leggen.’

Koffie en thee
Start-up Another Cookie uit het Noord-Brabantse Rijen is een fullservice koffie- en theeconsultant voor bedrijven, horeca en hotellerie. Daarbij staat de customer journey voorop.

‘We kijken naar het DNA, de markt, de doelgroep, de kansen en innovaties. Private label is mogelijk en de koffiebonen zijn uitsluitend biologisch/duurzaam.’
www.anothercookie.com

Vorig artikel

Nederlands strandleven om van te watertanden

Volgend artikel

Restaurant in oude stallen historische buitenplaats van start

De auteur

Rik Leonards

Rik Leonards

Redacteur, eindredacteur, webredacteur. Journalistieke duizendpoot met gevoel voor detail. Denkt commercieel mee, ziet kansen en gaat geen uitdaging uit de weg. Taalprofessional met passie voor video.